Biddag 2015

gevouwen handenwoensdag 11 maart 2015 10:54

Op veel plaatsen en in veel kerken komen vandaag mensen bij elkaar om samen te bidden voor gewas en arbeid. Een oude, goede gewoonte waarmee we belijden dat we afhankelijk zijn van de zegen van onze Schepper.

Dit geldt voor ons werk, voor ons dagelijks brood en gezondheid, maar ook voor de politiek. Wilt u vandaag ook bidden voor onze regering en ons koningshuis? In het bijzonder vragen wij uw gebed voor christen-politici die, op welke plaats zij ook gesteld zijn (in gemeentelijke, provinciale, landelijke of europese politiek), willen staan op het fundament van Gods Woord en zo uitdragen dat het houden van Gods goede geboden heilzaam is voor de hele maatschappij.

In Openbaring 3:8 zegt Jezus: ‘Ik weet wat u doet. Ik heb ervoor gezorgd dat de deur voor u openstaat, zonder dat iemand hem kan sluiten. Want ook al hebt u weinig invloed, u bent trouw gebleven aan wat ik heb gezegd en hebt mijn naam niet verloochend.’

Wilt u in uw persoonlijk gebed ook de verkiezingscampagne en de kandidaten een plek geven?

Archief > 2015 > maart