Kleur bekennen

Groene tuindinsdag 03 maart 2015 10:24

Bij het opruimen van de boekenkast kwam ik een klein boekje tegen ‘Wie je bent als niemand kijkt’ geschreven door Bill Hybels. Ik ben het opnieuw gaan lezen. Weten we wel écht wie we zijn? Of doen we maar alsof…om erbij te horen, om maar niet op te vallen, want dan ben je anders. Durf je jezelf te zijn en dus… kleur te bekennen? Waar geloof jij in?

Kleur bekennen betekent dat ik me als kandidaat Statenlid in Flevoland wil inzetten binnen de provinciale politiek. O.a. voor meer werkgelegenheid voor elk opleidingsniveau; geen onnodige regels voor (recreatieve) ondernemers en voor promotie van Flevoland in binnen- en buitenland. De politieke agenda van onze provincie biedt volop kansen om ons steentje bij te dragen voor nu én in de toekomst.
Maar wat als je even niet mee kunt doen, omdat je bijvoorbeeld huis en haard hebt moeten verlaten door oorlog en geweld? Je hoeft de krant maar open te slaan of de tv aan te zetten. Als ChristenUnie willen we ook voor deze groepen mensen opkomen in onze samenleving en dus ook in onze provincie. Samen met elkaar kleur bekennen en werken aan idealen waar wij als partij sterk in geloven.
Mag ik u vragen om na te denken welke kleurrijke partij uw stem krijgt op 18 maart a.s. voor Provinciale Staten en Waterschap verkiezingen?
Ik heb kleur bekend: niet groen links, niet groen rechts, maar groen christelijk sociaal!
Een hartelijke groet,

Astrid Groen