Vernieuwing

thumb_Roelof_Siepelzondag 13 april 2014 21:27

De kiezer heeft gesproken. We mogen dankbaar zijn voor de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen, waardoor er weer 19 ChristenUnie-raadsleden in de Flevolandse gemeenten aan de slag kunnen gaan. Voor een deel bekende gezichten, maar er is ook wisseling van de wacht.

Drie jaar geleden mocht ik de vertrekkende statenleden in Flevoland toespreken, en koos daarbij voor een citaat van de Britse componist Simon May: “alles gaat voorbij, maar niets is ooit voltooid”. Bij het vertrek van politici houdt het gemeente- of provinciebestuur niet op te bestaan, het werk wordt door een nieuwe generatie voortgezet. Daarom is het mooi te zien dat ook in de ChristenUnie-fracties enthousiaste mensen binnenstromen en daarmee het werk van vertrekkende raadsleden kunnen overnemen. In onze partij is voldoende kennis en structuur aanwezig om nieuwe raadsleden goed op te leiden, zodat nieuwkomers snel volwaardig aan de slag kunnen. Namens de statenfractie wens de nieuwe en teruggekeerde raadsleden succes, wijsheid en Gods zegen toe!

Roelof Siepel

Archief > 2014 > april