Save the date: informatiebijeenkomst coalitievorming

F683B90E-2A4C-4BD9-9F7B-4B32BC271355_1_201_a.jpegdinsdag 02 mei 2023

Geachte leden,

Vorige week bent u geïnformeerd door de fractie en het bestuur over de uitkomsten van verkennende gespreken tussen een aantal partijen in Flevoland. De fractie van de ChristenUnie Flevoland zal binnenkort starten met het inhoudelijk vervolg op deze gesprekken.

Wij willen hierbij onze leden zo goed als mogelijk informeren. De fractie is dan ook voornemens om een extra informatiebijeenkomst voor onze leden te organiseren op vrijdagavond 2 juni 2023. Tijdens deze bijeenkomst willen wij u informeren over de ontwikkelingen en de stand van zaken met betrekking tot de coalitievorming. We nodigen u van harte uit om hierbij aanwezig te zijn, er zal voldoende ruimte zijn om eventuele vragen te stellen en uw opmerkingen en suggesties mee te geven aan de fractie van de ChristenUnie Flevoland.

Als u aanwezig wil zijn bij deze informatiebijeenkomst stuurt u dan een mail met uw aanmelding voor 25 mei naar info@flevoland.christenunie.nl Als u zich heeft aangemeld krijgt u ongeveer een week van tevoren de benodigde informatie wat betreft de locatie en tijdstip.

Wij hopen u te ontmoeten op Deo volente 2 juni, mocht u tussentijds vragen of opmerkingen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via de mail of telefoon.

Met vriendelijke groet,

De fractie van ChristenUnie Flevoland

Ria Visser-Kapitein       (statenlid)

Harold Hofstra             (statenlid)