Downs en Ups

CU Flevoland PS en WS 2019-59.jpg
Door Lubbert Schenk op 21 september 2020 om 18:43

Downs en Ups

De afgelopen zomer is voor mij een bijzondere zomer geworden.

Het politieke seizoen wilden we afsluiten met een welzijnsgesprek met het bestuur. De voorzitter Hildebrand kwam hiervoor speciaal op zijn ligfiets naar Urk. Natuurlijk wilde ik dit ook even proberen, dit liep echter anders af dan gepland en i.p.v. een welzijnsgesprek met het bestuur lag ik in een ambulance richting ziekenhuis met een complexe enkelbreuk. Na een weekend in het ziekenhuis te hebben gelogeerd mocht ik maandag weer naar huis in afwachting van een operatie.

Na deze operatie mocht ik 8 weken mijn enkel niet belasten dus de vakantie werd in ieder geval een vakantie waar hij voor bedoeld is en dat is uitrusten.

Op dit moment kan ik al weer een stukje lopen, al gaat het nog niet zo snel als ik graag wil. Inmiddels is het politieke werk ook weer begonnen en hebben we de eerste vergaderingen weer achter de rug en hebben we elkaar ook weer in levende lijve mogen ontmoeten.Ook de provinciale vergaderingen mogen we weer fysiek beleven. Per 1 september is ons team versterkt met Jaap Oosterveld. We zijn blij dat Jaap zijn kennis, kunde en ervaring wil inzetten voor de provinciale politiek. En dat betekent dat de fractie nu ook op volle sterkte is. Tamara heeft nog een periode nodig om te herstellen en gelukkig is Henriette van Keulen bereidt haar weer voor die periode te vervangen. Op dit moment dat ik deze blog  type, bereiden we ons voor op het huwelijksfeest van onze oudste zoon Johannes die vrijdag 18 september in het huwelijk treed met zijn Daisy.

Verder besluit ik deze blog met de blijde boodschap dat we volgend jaar onze eerste kleinkind mogen verwachten!

Zo kunnen we zien dat downs ook weer snel opgevolgd kunnen worden door Ups!

God is goed en zorgt voor ons.

Groet,

Lubbert Schenk