Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Uitnodiging start campagne 14 februari

Beste meneer, mevrouw ##insertion## ##lastname##,

Waardevol werken aan Flevoland!

Met dit motto willen wij de Provinciale Statenverkiezingen ingaan. Graag willen wij op donderdagavond 14 februari D.V. de verkiezingscampagne samen met u officieel starten.

Mirjam Bikker, (kandidaat-) Eerste Kamerlid voor de ChristenUnie, zal deze avond een inleiding verzorgen. Ook zal onze Flevolandse campagneleider Hildebrand Bijleveld u bijpraten over de campagne en de activiteiten de komende tijd. Daarnaast is er volop gelegenheid voor onderlinge ontmoeting en gesprek.

Locatie: De Dukdalf, Punter 35-27, Lelystad
Datum: 14 februari D.V.
Tijd: 20.00 - 22.00

We hopen op uw komst.

Met vriendelijke groet namens fractie en campagneteam,

Harold Hofstra,
Lijisttrekker

Wat we gaan doen

Nu de verkiezingscampagne van start gaat, willen we u graag laten weten waar wij voor staan en wat onze plannen zijn voor de komende vier jaar. U leest er alles over in ons verkiezingsprogramma. Ook kunt u kiezen voor een overzicht van de hoofdpunten uit het programma.

Met wie we het gaan doen

Natuurlijk zijn onze plannen belangrijk, maar we kunnen deze niet uitvoeren zonder enthousiaste en betrokken mensen. We zijn daarom erg blij met maar liefst 38 kandidaten! U vindt hier de complete kandidatenlijst.

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts