In de media

Bryant Heng bij EOLive over Tong van Lucifer

CU Flevoland PS en WS 2019-61 portret.jpgdinsdag 03 maart 2020 13:45 Het kunstwerk de Tong van Lucifer, het ovale beeld aan de Knardijk langs de A6, is vorige week door de harde wind scheef komen te hangen. Afgelopen zaterdagavond 29 januari 2020 ging ons Statenlid Bryant Heng tijdens de radio uitzending van EO Live op Radio 5 hierover in gesprek met presentator Yvonne Sprunken. lees verder

Harold Hofstra bij Omroep Flevoland over een achtste landschapskunstwerk

DSCI2760 Haroldwoensdag 11 januari 2017 15:30 Klik hier om naar de uitzending van Omroep Flevoland te gaan.  lees verder

Harold Hofstra bij Forum over de buitendijkse haven bij Urk

DSCI2760 Haroldmaandag 05 december 2016 12:54 Op 5 december 2016 was Harold Hofstra te gast bij het programma Forum van Omroep Flevoland. Hij was hier samen met de heer Willem Keur (VVD Noordoostpolder) in gesprek over de buitendijkse haven bij Urk. lees verder

Harold Hofstra op landelijke kandidatenlijst

DSCI2760 Haroldzaterdag 22 oktober 2016 09:36 Harold Hofstra is geplaatst op nummer 24 van de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen. Hij is hiermee de hoogst geplaatste Flevolander op de lijst. In Over Flevoland Gesproken vertelt ... lees verder

Wisseling fractievoorzitterschap

DSCI2760 Harolddinsdag 30 augustus 2016 12:34 Op 30 augustus 2016 hebben we bekend gemaakt dat Harold Hofstra onze nieuwe fractievoorzitter wordt. Hij volgt Roelof Siepel op die ruim acht jaar voorzitter geweest is. In de verschillende media is aandacht besteed aan de wisseling.
Via de links hieronder leest u de verschillende nieuwsberichten. lees verder